طعم عشق مامان و بابا

طعم عشق مامان بابا

1391/12/23 14:56
نویسنده : باباییییییی...
67 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم

من بابای یه نی نی خوشکل هستم که نمیدونم دخمله یا پسر! آخه نی نی گولوی ما الان تو هفته 16 و یا به عبارتی منفی 24 هفتگی است! یعنی همسر خوب من الان یه نی نی رو بارداره که انشاا... قراره که اوایل شهریور ماه 92 کهکشان ها رو با اومدنش منور کنه....

امروز چهارشنبه 1391/12/23 است و این اولین نوشته ای هست که من قراره واسه نی نی خوشکلم بنویسم...

راستی؟ با چی شروع کنم بهتره؟متفکر

خیلی بهش فکر کردم ...متفکرمتفکرمتفکر

هیچ چیز بهتر از این نیست که اول به نی نی ام سپاسگذاری رو یاد بدم ... واسه همین اول از مامان زهرا میگم تا نی نی خوشکله ی ما از الان بتونه عشششششششششششق رو با وجودش لمس کنه ...

و الان مینویسم برای بهترین همسر دنیا...قلب

از وجود همسری میگم که زیباترین ، پاک ترین , مهربون ترین و ... همسر دنیاست...

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

زهرای من .... خانوم خوب من

نمیدونم چطوری میتونم خوبی هات رو جبران کنم...

فقط این رو میتونم بگم که من خوشبخترین مرد دنیا هستم...

از تک تک لحظه های با تو بودن خدا رو شکر میگم...

هیچ چیز برام تو دنیا با ارزش تر از وجود تو نیست...

خانم خوشکلم...

ممنون که بهم تکه ای از وجود خودت رو هدیه میدی ....

مامان نی نی من...

عاشقانه دوست دارم....

قسمت من....

طعم بودن با تو شیرین ترین طعم دنیا است...

عاشقتم....

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)